אמבטיה מתקפלת – מה זה בכלל ולמי זה מתאים?

אמבטיה מתקפלת – מה זה בכלל ולמי זה מתאים

שיתוף מאמר:

אמבטיה מתקפלת – מה זה בכלל ולמי זה מתאים?

הבה נודה באמת. אמבטיה היא הדרך לחיות. בייחוד אחרי יום ארוך, רווי התרחשויות, במהלכו רוצים לקחת רגע להתפרק ולנוח בתוך מים חמימים וריחניים. ובכן, למי מאיתנו שאין אמבטיה מותקנת, יש אפשרות להתקין אמבטיה מתקפלת.

מדוע לרכוש אמבטיה מתקפלת?

יש המון סיבות לרכוש אמבטיה מתקפלת, שלא סובבות סביב האמירה, "כי זה מגניב". יש שיגידו ששהייה באמבטיה משפרת את זרימת הדם (שהייה של 30-40 דקות באמבט חם), משככת תסמיני כאבים (משחרר מתחים בשריר ובמפרק לכאורה, עוזר בהרחבת כלי דם ושיפור זרימת הדם), עוזרת לנראות העור (מעודדת ניקוי רעלים), משפרת את מצב הרוח והיתכנות השינה (משרה רוגע ושלווה), מפחיתה מתחים וחרדות (מים זזים מפעילים קולטנים בעור, מה שיכול לעזור לשחרר שרירים מתוחים), מסייע בהחלמה מאימונים אינטנסיביים ומפנקת באופן כללי.
ולמרות כל זה, תאמין או לא, יש מקומות שפשוט אין בהם אמבטיות. אולי זה מטעמי עיצוב, אולי חיסכון של מרחב מחיה. ואמנם, יש בכך יתרונות – בייחוד אם עיצוב הפנים מרוויח ויש יותר מקום לזוז. ועם זאת, מה עם אמבטיה? מה עם כל היתרונות שציינו בפסקה הקודמת?  מה עם היכולת פשוט לשהות בתוך מים חמימים? מדובר באחד מתענוגות החיים וכיצד נוכל לדלג מעליו משיקולי מקום. ובכן, אנחנו לא צריכים כשאנחנו יכולים לרכוש אמבטיה מתקפלת.

פשטות השימוש באמבטיה מתקפלת

כן, מישהו כבר חשב עליך. אין צורך שתתקין אמבטיה גדולה ויוקרתית בחדר הרחצה שלך. אין צורך להוציא כספים על שיפוץ, או להרחיב את מקום המחיה כדי ליהנות מפלאי האמבטיה. ניתן פשוט לשלוף את האמבטיה המתקפלת ממקום אחסונה, להתקין אותה כהלכה תוך רגעים ספורים ולהתחיל למלא אותה במים חמימים וסבון נפלא. ובדגם שנסקור בעמוד זה, אפשר לעשות יותר מאשר פשוט להתפנן עם המים. בדגם זה יש אפשרות לראות סרטים, לכתוב מסמכים ולקרוא אימיילים (בין שאר דברים). נגיע לזה בהמשך.
באופן עקרוני, נפלאות האמבטיה המתקפלת מאפשרות לך להתקין אמבטיה איפה שאתה רוצה, וליהנות מאמבטיה נפלאה בכל זמן, לא משנה אם כבר יש לך אמבטיה בבית או לא. גם אם יש לך חלל רחצה קטן, ובעיקר אם אתה רוצה קצת זמן איכות עם עצמך. למעשה, האמבטיה הזו יכולה להתאים גם לילדים שרוצים להתפלש קצת במים, ואפילו לילדים שלא ממש מבינים את הקטע של מקלחת בעמידה או פשוט לא רוצים להשתמש בה. ובתור טיפ למתקדמים, ניתן להשתמש באמבטיה המתקפלת גם בימות הקיץ – כבריכה קרירה ומרעננת.

אמבטיה מתקפלת ליעילות לוגיסטית

כך שגם אם אין לך מקום לעוד אמבטיה, גם אם אתה לא רוצה להשקיע את התקציב בהתקנת אמבטיה, וגם אם לא ברור לך מתי תתפנה לעשות אמבטיה – אמבטיה מתקפלת די פותרת את כל השאלות הללו. ראשית כל, היא תחכה לך עד שתהיה מוכן. היא לא עולה כלל כמו "אמבטיה אמיתית", ועל כן יכולה להתאים גם למי שרוצה להצדיק לעצמו את ההשקעה על בסיס שימוש תכוף.
ניתן להתקין אמבטיה מתקפלת בכל מקום, למלא אותה במים ולרוקן אותה ממים בתום השימוש. לאחר מכן, ניתן לקפל אותה חזרה לצורתה הארוזה ולהחזיר אותה למקום אחסונה. כך שהיא לא צריכה לקחת יותר מקום מאשר שולחן פיקניק מקופל (תלוי דגם).  

התאמה אישית של אמבטיה מתקפלת

כשאתה בוחר אמבטיה מתקפלת, תסתכל על המידות שלה. שכן, סביר להניח שזה ישחק תפקיד משמעותי בהתאמה למקום המגורים שלך. אם לא התקנת אמבטיה סטנדרטית עד כה מטעמי מקום פנוי, וודא שיש לך מקום פנוי דיו כדי להניח את האמבטיה המתקפלת עצמה בביתך.
מצד אחד, סביר להניח שהאמבטיה הגדולה ביותר תהיה גם המגניבה והשווה ביותר (תלוי טעם), פשוט כי יש יותר מקום לנוע ולהתפלש. מצד שני, האמבטיה הקטנה ביותר תתפוס הכי פחות מקום ויהיה יותר קל לאחסן אותה. והאמבטיה המתאימה ביותר לממדים שלך תהיה הכי נוחה, כי יהיה ניתן לשכב בתוכה באופן הרמטי יחסית. זאת באם לא יהיו אנשים נוספים שיחלקו איתך את האמבטיה המתקפלת, ולהם ממדים אחרים.

שיקולי גובה ומשקל באמבטיה מתקפלת

אלמנט נוסף שתוכל לשקול, הוא גובה האמבטיה. או יותר נכון, אורך האמבטיה והגובה שלך. ככל שאתה גבוה יותר, כך סביר להניח שאתה ארוך יותר והאמבטיה תצטרך להעניק לך מספיק מקום לרגליים. בייחוד אם תרצה להירגע ולנוח בתוככי האמבטיה המתקפלת מבלי להחזיק את הגוף שלך במצב לא נוח דיו לאורך השהייה. ניתן פשוט לבדוק מהו אורך המרחב הפנימי בתוכה ואם אפשר, להיכנס אליה טרם הרכישה כדי לבדוק שיש לך מספיק מקום.
באופן ספציפי, האמבטיה המתקפלת המוצגת בעמוד זה, מגיעה באורך של 138 סנטימטר, רוחב של 62 סנטימטר ובגובה של 52 סנטימטר. זה אולי לא אומר לך הרבה, בייחוד כי אמבטיה מתקפלת היא לא מזרן. אתה לא אמור לשכב לאורכה. על כן, גם אם אתה גובה מאשר 138 סנטימטר, עצם זה שאתה נמצא במצב של חצי ישיבה, כבר יעזור לך למצוא את מקומך בתוככי האמבטיה.

משקל האמבטיה המתקפלת הוא כ-13 קילו, מה שאומר שהיא מתאימה במיוחד לאנשים שאוהבים להרים משקולות, כשהם מעבירים אותה ממקום למקום. 13 קילו הוא לא משקל רב במיוחד ורבים האנשים שיכולים להרים ולהזיז אותו ממקום למקום. מנגד, לאמבטיה עצמה יש הגבלת משקל של כ-220 קילו. וכן, סביר שזה כולל את המים המושקעים בה.

פלאי המכסה של האמבטיה המתקפלת

האמבטיה המתקפלת המדוברת עשויה מחומרים חזקים ונעימים למגע (פולימר וסיליקון). ואפילו מגיעה עם מכסה, משענת ראש, שתי יציאות ריקון, צינור גמיש לצורך ריקון המים ומתקן עיסוי עבור כפות הרגליים שנמצא בתחתית האמבט.
הבה נדבר על המכסה. למכסה יש כל מיני מצבים המאפשרים הן לכסות את הגוף מקצה האמבטיה עד צוואר המשתמש. ויש לזה "קטע". והן לשמש כמצב עבודה. קודם ציינו שבעזרת האמבטיה המתקפלת המופיעה בעמוד זה ניתן לצפות בסרטים, להקליד מסמכים ולבצע אי אילו פעילויות.

ובכן, לא רמזנו שמדובר באמבטיה טכנולוגית. אלא שמתוקף המכסה שניתן להניח על מפתח האמבטיה, ניתן למקם מחשב נייד ולעבוד עימו בניחותא. בייחוד לאלו מאיתנו שרוצים לחוות את התכנים האהובים עליהם (או ליצור אותם), תוך שהם מוטמעים באמבטיה מפנקת שאולי גם תעזור להם לאזן את מצב הרוח, לשכך כאבים, לפתוח שרירים ואפילו לשפר את זרימת הדם וניקוי הרעלים בגוף.

מה עכשיו?

כדי לשמוע עוד פרטים לגבי אמבטיה קסומה ומתקפלת שתסב לכם הנאה רצופה, ולהבין איך היא יכולה להיכנס בחלל מגורים נתון ומה עוד ניתן לעשות איתה, אפשר להשאיר כעת פרטים בטופס (ממש כאן), ו/או להתקשר למספר 0526565634.