מה זה קיר טיפוס ביתי או מתקן נינג'ה לבית?

קיר טיפוס ביתי או מתקן נינג'ה

שיתוף מאמר:

מה זה קיר טיפוס ביתי או מתקן נינג'ה לבית?

מתקן הספורט הפונקציונאלי הנמכר ביותר בישראל?

מה יש בקיר טיפוס ביתי או בשמו המודרני מתקן נינג'ה לבית שתופס כמו אש בשדה קוצים? אם מדובר בתוכניות טלוויזיה שהחלו להראות איזה תעוזה, כח והרבה חשיבה צריכים כדי לגבור על תרגילי נינג'ה מורכבים או אפילו אצל יוטיוברים מפורסמים שמכניסים את הקיר טיפוס ביתי כחלק משגרת האימונים הקשוחה שלהם. אין ספק שמתקני הנינג'ה הביתיים תפסו תאוצה והיום לכל ספורטאי שרוצה לקחת את עצמו לאקסטרים מבלי לצאת מהבית יש כבר מתקן נינג'ה ביתי, כזה שיכול לאמן אותו ישירות עד לפריים טיים.

מהי מטרת קיר טיפוס נינג'ה לבית? מה עושים עם זה בכלל?

אז קודם כל מטפסים. עכשיו ברצינות, קיר טיפוס ביתי כדוגמת קירות הנינג'ה שלנו בפלייספורטס משמשים ספורטאים חובבים, ילדים אנרגטיים במיוחד ואפילו מקצועני ספורט אמיתיים שם מתקן הנינג'ה הביתי נכנס כחלק בלתי נפרד מהרוטינה היומית של אימונים פונקציונאליים. ישנם הרבה סוגים של קירות טיפוס ביתיים ומסלולי מכשולים מגניבים. צוות פלייספורטס מומחה בבניית קירות טיפוס ביתיים באופן מקצועי ביותר. החל מקירות טיפוס המתאימים לשימוש בטיחותי ובריא של ילדים ועד קירות טיפוס מטורפים שנועדו למקצועניים ביותר שעושים את הדרך לתחרות הנינג'ה הגדולה בישראל המשודרת בפריים טיים הישראלי.

מה ההבדל בין קיר טיפוס מקצועי לקיר שמכינים לבד?

דבר ראשון – בטיחות. שמתעסקים במתקני ספורט המיועדים להתמודד עם לחצים אדירים על צירים, קורות ונקודות מפתח במבנה צריך לעצור ולקחת כמה צעדים אחורה. כאשר אנחנו עושים ספורט, מתאמנים, קופצים, מחזיקים ונתלים על מתקן הנינג'ה אנחנו מפעילים כוחות G אדירים על המתקן ואם אותו מתקן לא עשוי מהחומרים המתאימים ביותר הוא יקרוס ברגע, דבר שעלול להוביל לפציעה חמורה או גרוע מכך.
דבר שני – איכות. במתקני טיפוס מקצועיים של פלייספורטס ישנם בקרות איכות ועמידה בתקני איכות ובטיחות המחמירים בעולם הספורט. מתקני פלייספורטס משמשים ספורטאיים מקצועיים, מוסדות חינוך, גופי ביטחון ואבטחה הגדולים והמקצועיים בעולם.

חומרים לקיר טיפוס מקצועי

מאיזה חומר מיוצר קיר טיפוס נינג'ה מקצועי?

כמו בכל מוצר גם במתקני טיפוס ביתיים ישנם סוגים שונים ורמות איכות שונות. ישנם מתקנים המיוצרים מעץ שיותר מתאימים לקהל חובב שלא מרבה להשתמש במתקן ויותר משמש כמתקן חימום לפני אימון רציני יותר.
וישנם מתקני טיפוס ביתיים המיוצרים מפלדה מגולוונת חזקה ואיכותית – כך הם מתקני הנינג'ה של פלייספורטס שפותחו לאחר מחקר מעמיק, בדיקת עמידות חומרים ומציאת סגסוגת מושלמת שמתאימה גם לשימוש בטיחותי של ילדים בעלי משקל קטן ועד לספורטאים שריריים במיוחד שמקפצים על המתקן כמו מריו. חשוב להדגיש שמתקני פלייספורטס הם היחידים אשר נושאים את כלל תקני הבטיחות ועומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם מתקני ספורט פונקציונאליים.

קורות פלדה לקיר טיפוס מקצועי.

איזה תוספות אפשר לשלב עם מתקן נינג'ה ביתי?

בכל אחד מהמתקנים המטורפים של פלייספורטס ניתן להוסיף שדרוגים מגניבים שיהפכו את חווית האימון לאקסטרים עוד יותר, לעלות את דרגת הקושי ולהקפיץ את ההנאה מהאימון.
טבעות התעמלות – ממש כמו באולמפיאדה תוכלו להוסיף טבעות התעמלות מקצועיות שילמדו אתכם לבצע תרגילי כוח מאתגרים במיוחד התלויים באיזון פזיולוגי מושלם.
רשת טיפוס – להרגיש בקומנדו תוך שנייה, רשת הטיפוס היא אחת התוספות האהובות עלינו מכיוון שהיא מאפשרת ורסטיליות עם מליון אפשרויות לאימון כזה או אחר החל מריצה בסטייל מרינס לטיפוס מהיר אל קצה הקיר ועד לקפיצת פארקור פליק-פלאק לאחור.
סולם עץ – הסולם שמתייצב לפי שיווי משקל, אימון מעולה לשיפור שיווי המשקל שמאפשר מגוון רחב של תרגילים שונים בין אם בטיפוס אנכי ועד יצירת גשר תלוי בו צריכים לשמור על איזון מושלם בכל צעד וצעד.

אז עכשיו הבנו שבא לך לקנות משהו איכותי

בפלייספורטס ניתן למצוא מגוון רחב של מתקני טיפוס ביתיים שמתאימים גם למבוגרים וגם לילדים ומספקים שעות של הנאה ופיתוח כושר גופני והכל תוך יצירת אורח חיים בריא שהולך יד ביד עם קיר טיפוס ביתי. בנוסף פלייספורטס מספקת ציוד היקפי ואביזרים הכוללים חבלי טיפוס, סולמות התעמלות, מתקן טרפז, טבעות התעמלות ועוד. היכנסו עכשיו לקולקציית פלייספורטס, רכשו ישירות מהיבואן, חסכו פערי תיווך והביעו תמיכה בענף הטיפוס בישראל.

ביחד נצמיח בישראל תרבות טיפוס איכותית גם בבית כחלק משגרת החיים.
אז לאחר שענינו על השאלות הקריטיות ביותר, אתה כנראה ממש רוצה להתחיל. זה הזמן ליצור איתנו קשר או להתקשר כבר עכשיו וליהנות מציוד מקצועי עם ייעוץ שיודע לטפס על הקירות. רק אזהרה אחת, ברגע שתתחיל לטפס זה עלול לגרום לך להתמכרות קשה – ראה הוזהרת.